fredag 17 september 2010

Fjortis...?

Kände att det kanske kunde vara dags nu. Dags att find out was all the fuss about.

Jag hyrde Twilight filmerna...

Är ju verklige inte något fan av vare sig vampyrer, science fiction eller robert pattison. As a matter of fact ser jag inte alls vad alla verkar se i honom. Snygg??? Tack men jag avstår.

Jag drog första filmen en kväll som substitut för att plugga. (Himla bra grej det där. Man intalar sig at man verkligen måste se filmen och då får pluggandet stå tillbaka, helt sonika.)

Efter Edwars Cullens (Rob Pattison) tre första scener så var jag väl i pricip hooked.. Faaaan då..... Det är inte utseendet (såklart!) utan hans sätt att vara. Han är så beskyddande och så in i bomben kärleksfull. Only got eyes for one girl.

Jag drog andra filmen kvällen innan provet (Samma anledning än en gång. Jag vet, jag borde bättra mig..)och trots att den inte alls var lika bra så var jag om möjligt mer fast. Tror att nästa tatuering kan bli "Edward" om ingen stoppar mig.

Är det såhär mitt liv kommer att se u från och med nu. Jag kommer för evigt att vara betuttad i filmkaraktärer och låtsaspersoner. Too good to be true...

SORGLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar